logo
امروز : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۲
[ شناسه خبر : ۴۱۳۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
همزمان با هفته پدافند غیرعامل انجام می‌شود؛

برگزاری رزمایش تخصصی جهادگران فاطمی در زنجان

برگزاری-رزمایش-تخصصی-جهادگران-فاطمی-در-زنجان
رزمایش تخصصی جهادگران فاطمی مقارن با هفته پدافند غیرعامل در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ جلسه ستاد برگزاری رزمایش تخصصی جهادگران فاطمی بسیج مهندسین عمران و معماری در سالن ولایت سپاه استان زنجان با حضور معاون هماهنگ‌کننده، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیر سازمان بسیج مهندسین عمران استان زنجان و رئیس و اعضای هیات اندیشه‌ورز برگزار شد.

بیشتر بخوانید

در ابتدای جلسه مجتبی برزگر، مدیر سازمان بسیج مهندسین عمران ضمن خیرمقدم به حاضران در جلسه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید احمد یوسفی شهید شاخص استان از شهدای واحد مهندسی رزمی با توجه به ابلاغ دستورالعمل رزمایش تخصصی جهادگران فاطمی، به تشرح اهداف و پیامدهای رزمایش و در ادامه به بیان محورهای رزمایش بر اساس روز شمار از پنجم تا دهم آبان ماه پرداخت. و در ادامه گزارشی از اقدامات انجام شده برای برگزاری رزمایش و همایش ملی ارایه داد.

در ادامه جلسه محمدیاری، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری زنجان به اهمیت پدافند غیرعامل پرداخت و از هماهنگی دستگاه‌های ذیربط و همچنین سپاه استان و برگزاری این رویداد توسط بسیج مهندسین تقدیر و تشکر کرد، همچنین بیان داشت که در مورد رزمایش و همایش پدافند غیرعامل کمال همکاری را به عمل خواهند آورد.

در پایان جلسه محسن سهندی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان زنجان به اهمیت پدافند غیرعامل اشاره کرد و بیان داشت: امروز نسبت به هر زمان دیگری موضوع پدافند غیرعامل و حفاظت از زیر ساخت‌های کالبدی با توجه به مسائل منطقه‌ای بیش از پیش نمود پیدا کرده است که باید بیش‌تر مورد توجه قرار گیرد و همه ارگان‌ها و دستگاه‌ها بسته‌های پدافند غیرعامل را به‌‌روز کنند.

 از جمله برنامه‌های مهم افتتاحیه رزمایش در خصوص توجیه و استقرار گروه‌های جهادی، اعزام گروه‌های جهادی و میز‌های خدمت و مشاوره فنی مهندسی، سرکشی از طرح‌های بازآفرینی شهری، برگزاری همایش ملی پدافند غیرعامل و کارگاه‌های تخصصی (توانمند‌سازی علمی)، برگزاری کارگروه‌های تخصصی، دیدار با خانواده شهدای مهندس، تجلیل از مهندسان و گروه‌های جهادی فعال، افتتاح پروژه‌های مرمت و بهسازی مسکن محرومان و ... خواهد بود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۵:۰۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۶
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۱
  • غروب آفتاب : ۱۷:۳۶
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۵
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹